Strony

★ Ulubieńcy września ★

Hej ^.^

Jak wam minął tydzień ? Ja miałam strasznie dużooo nauki -.- Nie mogłam doczekać się weekendu i kiedy nadszedł byłam naprawdę szczęśliwa. Szczerze mówiąc, piątek był najbardziej stresujący,czekał mnie sprawdzian i kilka lekcji na których mogłam zostać zapytana. Jak zwykle wyszło na to ,że niepotrzebnie się stresowałam. 

Mam mnóstwo pomysłów na notki ale gorzej jest z ich realizacją -.- Cóż... moje lenistwo często wygrywa z blogowaniem.

Przejdźmy teraz do ulubieńców : 

Piosenka miesiąca 

                                                             Reset - Tiger JK ft. Jinshil




Piosenka pochodzi z dramy "Who Are You : School 2015 ?" i nie mogłam uwolnić się od niej prawie cały wrzesień. Bardzo podoba mi się jej tekst i emocje jakie wywołuje. Naaprawdę świetny kawałek ^.^

Drama miesiąca 

"Who Are You : School 2015 "








To pewnie nie jest wielkie zaskoczenie. Drame obejrzałam po przeczytaniu recenzji na jakimś blogu. Dawno już, żadna drama tak mnie nie wciągnęła. Przez dwa dni praktycznie nie odchodziłam od laptopa, można powiedzieć, że żyłam w zupełnie innym świecie. Przeżywałam losy bliźniaczek prawie jak swoje własne a główne role męskie...och o tym można by nawet napisać oddzielny post.
Główną rolę kobiecą zagrała Kim So Hyun a główne role męskie należały do  Nam Joo Hyuk i Yook Sung Jae (BTOB). Ten drugi Pan był moim ulubieńcem i szczerze mu kibicowałam w walce o serce głównej bohaterki. Gorąco polecam tą drame wszystkim a szczególnie miłośnikom szkolnych romansów  



Teledysk miesiąca 

2PM - My House

Choć o tym comebacku 2PM nie było aż tak głośno ( a szkoda )  to teledysk do My House jest naprawdę wart obejrzenia. Koncept kopciuszka ? czy to banał ? w tym przypadku nie ! Teledysk z pewnością wyróżnia się wśród innych ^.^ 




Przysmak miesiąca

Herbata z cytryną



Kto nie lubi herbaty z cytryną ?? Kiedy robi się zimno to pierwsze o czym marzy się w drodze ze szkoły do domu. Nie ma nic lepszego niż herbata z cytryną, kocyk i dobry serial z naszym idolem <3


Stylizacje idoli 

Tiffany (SNSD)


Ailee


CL (2ne1)


Bom (2ne1)

Mark (GOT7)

IU

Baekhyun (EXO)

Dodatek miesiąca 

Beanie
Sinsay



Uwielbiam beanie, a w tej zakochałam się od pierwszego wejrzenia ^^ Jest słoodziaśna i cieplutka. We wrześniu nie miałam za dużo okazji jej nosić (mieliśmy wyjątkowo ciepły wrzesień) ale kiedy tylko mi się udawało sprawiało mi to dużo radochy. 

I to by było na tyle :D Dobrnęliśmy do końca ^.^ Jestem jeszcze w trakcie tworzenia kategorii więc pewnie będą się one zmieniać w kolejnych ulubieńcach. 

A może macie jakieś propozycje ? Jakie katogorie chętnie zobaczylibyście w ulubieńcach ?

Do następnego 






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka