Strony

✿ Moje ulubione zespoły ✿ 2NE1

Witajcie ^^

Złapałam trochę wolnego czasu i postanowiłam zacząć nową serie na blogu. Jak sam tytuł wskazuję będę pisać o moich ulubionych zespołach. Myślę ,że dzięki temu trochę bliżej poznacie mnie i moje upodobania muzyczne :) To zaczynamy !

2NE1

Girlsband spod skrzydeł wytwórni YG Entertainment powstały w 2009 roku.Składa się z czterech członkiń : Dary, Bom, Minzy i liderki CL. Oficjalny fandom : BLACKJACK.


Dara


Bom 

Minzy

CL


2NE1 był pierwszym ( i właściwie to ostatnim ) girlsbandem którego pokochałam. Nie jest tajemnicą ,że nie przepadam za przesłodzonymi konceptami żeńskich grup kpopowych. 
Pomimo tego,że dziewczyny są na rynku już spory kawał czasu to dalej wyróżniają się na tle innych i nie pozostają w tyle, za każdym razem czekam na ich comeback z wielkim zniecierpliwieniem.

Za co jeszcze kocham 2NE1 ? 
Chyba za to za co głównie powinno się kochać zespoły muzyczne a mianowicie za muzykę. 
Każda ich piosenka jest inna i na przestrzeni lat zmieniał się ich styl ,jednak w każdej jest to "coś". Jedne skłaniają do refleksji inne aż porywają do tańca. 

Kilka moich ulubionych piosenek :


Come Back Home 

Missing You

Lonely 

Go away 

Fire 

I AM THE BEST

If I were you

Skoro już piszę o piosenkach przytoczę kilka cytatów ^^

Chciałabym, żebyś mógł być mną
Chciałabym móc być tobą
Chciałabym, żebyś mógł to poczuć tylko przez jeden dzień
Żebym mogła pozwolić ci odejść bez żadnego żalu
                  -2NE1- If i were you -

Nie zbliżaj się do mnie, nie chcę twojej troski
Chcę odejść gdzieś daleko, chcę się wykrzyczeć
Ten świat jest pełen kłamstw
                   -2NE1 - Ugly-


Wiele dni, które są niedokończone
Wydaje się, że będą na nas czekać
Gdzie jesteś?
Gdzie? Za daleko...
    - 2NE1- Come Back Home-

Nikt nie może nas zatrzymać
Nie próbuj mnie powstrzymać
Dopóki całkiem nie oszalejemy
Dopóki całkiem nie opadniemy z sił
Nikt nie może nas zatrzymać
  -2NE1- Can't nobody-

 Czemu warto poznać 2NE1 bliżej ? 
Pomimo tego, że na scenie są pewnymi siebie kobietami po zejściu z niej możemy zobaczyć zupełnie inne 2NE1. Dziewczyny pełne humoru,pasji, mające rożne słabości,kompleksy i obawy.
Ta bardziej "ludzka" wersja dziewczyn jest równie interesująca to ta sceniczna.








Tymi uroczymi gifami zokończe dzisiejszy post. Mam nadzieję,że chociaż trochę udało mi się zachęcić was do bliższego poznania mojego ulubionego girlsbandu ♡ 

Do napisania 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka