Strony

Anime które warto zobaczyć ^^ #1

Hejoo :)

Wracam po tygodniowej przerwie. Dziś kilka tytułów anime które warto poznać.

Sukitte Ii Na Yo


Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam ! Gdy tylko włączyłam pierwszy odcinek, nie mogłam powstrzymać się przed kolejnym i kolejnym no i jeszcze jednym.Choć fabuła jest dość banalna to anime ma swój urok.
Karneval 


Nic dodać nic ująć. To według mnie obowiązkowa pozycja każdego otaku. Niebanalna fabuła i ten opening od którego nie można się uwolnić 

Naruto 


Bo kto nie zna tego największego fana ramen ? Naruto to moje pierwsze anime i mam do niego wieeeelki sentyment. Chętnie wracam do niego wracam.

Free!


Wiem, wiem, wiem "Free" to nie jest tytuł wysokich lotów, chociaż jest dość popularne. Anime lekkie, łatwe i przyjemne, doskonałe na odmóżdżenie się w piątkowy wieczór.

Kaichou wa Maid-sama !


Zabawne, słodkie, urocze.... długo można jeszcze wymieniać ^^ Zawsze miałam słabość do szkolnych anime xD

Ao Haru Ride 


Jestem wielką fanką mangi więc anime też musiałam zobaczyć ^^ Kolejne szkolne anime.... przypadek ? nie sądzę xD Warto obejrzeć chociażby po to aby porównać manga vs. anime ^^ 

To by było na tyle :) 

Do napisania ! 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka