Strony

Halloween według idoli #1

Witajcie ! :)  

 Dynie, czaszki, kościotrupy, czarownice... halloween już niedługo :D
Wiele z nas szuka inspiracji na halloweenowe imprezy. Przeszukujemy internet w poszukiwaniu charakteryzacji i strojów.

Na jakie pomysły wpadli nasi idole ? 


SM Entertainment 

SHINee + Donghae i Eunhyuk

SHINee + Donghae i Kai

Super Junior 

Super Junior i SNSD

Key (SHINee)



Chanyeol i Baekhyun (EXO)





SM ROOKIES


EXO

SNSD

Minho i Jonghyun

Red Velvet



SHINee


Artyści SM uwielbiają się przebierać, a na dodatek świetnie im to wychodzi ^^ Mi osobiście najbardziej zaimponował Key.Jego stroje były niesamowicie przemyślane i dopracowane.  

A wam jakie stroje najbardziej przypadły do gustu ? 

* W następnych postach przyjżymy się kolejnym wytwórniom ^^ 

2 komentarze :

  1. Jaa lubię halloween tylko dlatego, bo mama kupuje słodycze i wszystko co zostaje jest moje :D Czasami też chodzę, ale to rzadko :)

    Mam nadzieję, że wbijesz do mnie i zostawisz po sobie ślad.
    Jeśli blog Ci się spodoba - zaobserwuj :)
    Mój blog {KLIK}

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się twój blog :)! Ciekawy na pewno jeszcze nie raz tu wrócę!
    Obserwujemy?

    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka