Strony

Pomysł na prezent dla kpopera

Witajcie !

Zaczął się szał świątecznych zakupów. Zostało już niewiele czasu na kupienie wyjątkowych prezentów dla naszych bliskich.Czasami bywa tak, że kompletnie nie mamy pojęcia co dana osoba chciałaby dostać. Zastanawiamy się wtedy czy nie iść na łatwiznę, w końcu jeszcze nikomu nie zaszkodził jeszcze kolejny zestaw typu: żel do kąpieli + dezodorant. Gdy jednak chcemy się trochę wysilić zaczynamy szperać w internecie i przepytywać znajomych z otoczenia danej osoby. Problem w tym, że takie poczynania nie zawsze mają sens. Ostatnio, gdy zapytałam koleżankę co chciałaby dostać otrzymałam całą listę rzeczy, których NIE chciałaby dostać. Ale gdy powtórzyłam pytanie usłyszałam " nie wiem ". Aha... dzięki za pomoc. Ech... trudne jest życie Świętego Mikołaja -.-
Teraz wiem jak trudno mają moi rodzice.

Jeśli macie ten sam problem a wasza koleżanka/siostra/znajoma/kuzynka lub ktoś inny należą do powiększającego się cały czas grona fanów k-popu, to może choć trochę pomogę wam przy wybieraniu prezentu.

Płyty 



Proste ? Kupienie płyty może wydawać się banalnym pomysłem ale która kpoperka pogardziłaby płytą swojego ulubionego zespołu ??? 

Zdjęcia/plakaty 

Taki plakat oraz inne możecie znaleźć na przykład w SHIMAshop


Pomimo tego,że bravo zasypuje nas cały czas kiepskiej jakości plakatami to o dobre plakaty raczej trudno. Oprawiony w antyramę plakat albo zdjęcie idola to świetny prezent ^.^ 

Gadżety

I tu jest naprawdę ogromne pole do pole do popisu. Na allegro jak i na innych stronach można znaleźć rozmaitości. Breloczki,czapki,koszulki,plecaki,kubki,poduszki,przypinki do wyboru do koloru. 

Kosmetyki



A może by tak kosmetyki koreańskiej marki ? Jeśli ktoś, kogo chcesz obdarować interesuje się Azją z pewnością chciałby wypróbować kilku kosmetyków z tamtego rynku.

Rzeczy w stylu idola



Nie wiedziałam do końca jak to nazwać ale już wyjaśniam.Chodzi mi głównie o rzeczy podobne do tych jakie mają idole.Może być to bluza, plecak, buty albo jakaś biżuteria. Jedynym minusem tego pomysłu jest to ,że trzeba się orientować w ulubieńcach obdarowywanej i w rzeczach jakie jej bias nosi. 



Mam nadzieję, że może tym postem pomogłam choćby jednej osobie szukającej prezentu ^.^

Do napisania

1 komentarz :

  1. Jejku, ja kocham kupować prezenty! Tylko nigdy nie wiem, co kupić tacie albo bratu, ale jeśli chodzi o żeńską część społeczeństwa, to zawsze mam milion pomysłów :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka