Strony

★ Ulubieńcy grudnia ★

Witajcie ^.^

Mamy za sobą najpiękniejszy i najbardziej magiczny miesiąc w roku. Sporo się ostatnio działo, obchodziliśmy święta, przywitaliśmy 2016 rok. Teraz powoli wracamy do rzeczywistości i do codziennych zajęć. Ja wracam do pisania bloga,bo po podsumowaniach prawie nic się nie pojawiało na blogu przez 10 dni ! Wow...
Tak się zakręciłam,że prawie zapomniałam o grudniowych ulubieńcach. Jednak szybko spróbuję nadrobić zaległości.



Piosenka miesiąca 
Monsta X - Hero

Co ostatnio Monsta X ze mną robi -.- Zbyt utalentowani, zbyt przystojni.... 
Kolejny boysband,który wywołuje u mnie morze feelsów. Co do piosenki hero, to naprawdę wpada w ucho i ma piękny tekst. W końcu każda dziewczyna w głębi serca chciałaby mieć swojego bohatera.

Drama miesiąca
Sassy go go !


Pewnie nie zdziwił was mój wybór. Ostatnio o tej dramie dość często wspominałam w moich postach. Żeby nie pisać tego samego odsyłam was do Najlepsze dramy 2015.



Teledysk miesiąca
PSY - DADDY


MV do DADDY to istne szaleństwo ale czego można się spodziewać po PSY ? Teledysk wykonany z rozmachem i w niepowtarzalnym stylu. Świetnej muzyce towarzyszy jak zwykle oryginalny układ taneczny.





Stylizacje idoli

Seohyun

Jonghyun ( SHINee )

Krystal ( F(x) ) 

Yoona (SNSD) 

IU


Kubki 


Moja nowa miłość ♥ Picie z takich kubków to sama przyjemność ^.^

Lampki choinkowe 

Tęsknie za świątecznym klimatem T.T


A wy jakich ulubieńców mięliście w grudniu ? 




1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka