Strony

Pozytywnie naładowane piosenki

Hej ! Witajcie !

Też tak macie, że jak usłyszycie jakąś piosenkę to momentalnie poprawia wam się humor ? Wystarczy tylko kilka sekund ulubionego utworu aby wyjść nawet z najkoszmarniejszego nastroju.
Dziś przedstawię wam moją listę utworów przy których nie da się smucić.


SHINee - 3 2 1 


Gdy tylko słyszę tą piosenkę to od razu mam lepszy humor. Energiczna, wesoła piosenka która sprawia, że chcemy poderwać się z łóżka i zacząć tańczyć. Teledysk też jest bardzo pozytywny, a sami idole wyglądają w nim bosko ( ale to normalne u SHINee ). Tekst piosenki namawia nas do działania i nieprzejmowania się porażkami. Daje solidnego kopa do dalszej pracy !

PSY - NAPAL BAJI


Ta piosenka od kilku tygodni nie chce mi wyjść z głowy. Nic nie mogę poradzić iż wszystkie twory PSY są jak narkotyk, silnie uzależniają >.< Gdy usłyszę Napal Baji o poranku to jestem pełna pozytywnej energii przez cały dzień. 


 BIGBANG - Gara Gara Go 



Zdecydowałam,że dodam ten utwór do mojego zestawienia po zobaczeniu filmu z trasy koncertowej Bangów z 2015 roku, wtedy też zdałam sobie sprawę jak kilka minut nagrania może poprawić humor.
Piosenka jest jak najbardziej pozytywnie naładowana.

Super Junior - D&E - Can You Feel It ?


Totalne szaleństwo i to w wykonaniu mojego ulubionego duetu z Super Junior.Uwielbiam ! Chok chok dance to coś co uzależnia w 100% ! Pozycja obowiązkowa na mojej imprezowej playliście i nie tylko. 


SISTAR - SHAKE IT  


Naciskam "play" zamykam oczy i momentalnie przenoszę się na plażę. Shake it to utwór, który wyjątkowo kojarzy mi się z upalnym latem. A czy to właśnie nie za latem najbardziej tęskni się w środku zimy ? ^.^ 

B.A.P - Yongguk&Zelo - Never Give Up 


Nie poddawaj się ! Zawsze możesz spróbować jeszcze raz :) - te słowa chce usłyszeć chyba każdy uczeń pod koniec półrocza lub roku szkolnego. Głowa do góry ! Wszystko co chcemy osiągnąć jest na wyciągnięcie ręki, wystarczy tylko po to sięgnąć ! Gdy mamy już dość szkoły warto przesłuchać sobie Never Give Up ^.^ 

A jakie są wasze propozycje na naładowane pozytywnie piosenki ? 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka