Strony

W roli głównej... postacie drugoplanowe


Hej ^^

Witam w nowym roku ! Przyzwyczailiście się już do chodzenia do szkoły ? Ja dalej mam z tym lekkie trudności... :D
Też tak macie, że czasem postacie drugoplanowe wydają się wam ciekawsze niż te główne ? Mają ciekawszą historię lub po prostu prezentują lepszą grę aktorską ?
Chciałabym przedstawić wam kilka takich postaci, które moim zdaniem są wyjątkowo interesujące, zwracają uwagę lub czasami zwyczajnie świetnie nas bawią i żałuje, że ich wątki nie zostały bardziej rozwinięte.




Kim Joon czyli Song Woo Bin z Boys Over Flowers



Oglądałam tą sławną drame dość dawno temu jednak do tej pory nie mogę darować sobie, że wątek Woo Bin'a był tak mało rozwinięty. Jego postać pojawiała się zdecydowanie najrzadziej z całego F4. Jednak prawie za każdym razem kiedy się pojawiał wywoływał na moich ustach uśmiech. Wiele scen z jego udziałem było naprawdę dobrych.


In Gyo Jin czyli Nauczyciel Im Soo Yong z Sassy go go ! 




( Jego miny są boskie xD )

Czemu wybrałam nauczyciela Im'a ? Ta postać od razu mnie zainteresowała. Gra aktorska była naprawdę na dobrym poziomie. Każdy z nas z pewnością w swojej szkolnej karierze spotkał nauczyciela podlizującego się dyrekcji. Przyjrzenie się tej postaci daje nam zupełnie inny obraz pracownika szkoły. 
A może nauczyciel, którego podejrzewamy o chęć niecnych korzyści ze strony dyrekcji jest w rzeczywistości biednym zastraszonym człowiekiem ? xD 


IU czyli Kim Pil Sook z Dream High



Niezwykle ciepła,sympatyczna postać. Jej determinacja zrobiła na mnie naprawdę duże wrażenie. Pomimo wielu trudności nigdy nie poddawała się i dążyła do celu.Chętnie zobaczyłabym więcej scen z nią w roli głównej. 


Kim Ji Suk czyli Nauczyciel Yang Tae Beom z Sassy go go ! 




I znowu wracamy do "Sassy go go !" Nauczyciel Yang to dość niespotykany okaz. Nauczyciel ,który naraża się dla uczniów ? dość rzadki przypadek. Mimo, że postaci w dramie nie brakowało to jednak jeden wątek nie został do końca wytłumaczony. Yang Tae Beom często pojawiał się w szpitalu... odwiedzał tam kogoś. I właśnie ten wątek nie daje mi spokoju. O co dokładnie chodziło ? Czy wątek potrzebny był do stworzenia obrazu nauczyciela, który pomimo swoich problemów tak bardzo przejmuje się problemami i sprawami swoich uczniów ? 

Lau Henry czyli  Kim Ji Woong z Oh My Venus




Nie wiem czy chociaż jedna osoba, która ogląda "Oh My Venus" przyzna się, że nie lubi Ji Woong'a. Ja go po prostu uwielbiam ! Otwarty, wiecznie uśmiechnięty chłopak jest jedną z moich ulubionych postaci w tej dramie. Ubolewam nad tym, że nie ma oddzielnego wątku, a raczej jest w praktycznie każdej scenie z Joon Sung. Na szczęście panowie tworzą uroczy duet. 


A jakie są wasze propozycje na takie postacie ?
 Chcielibyście zobaczyć jakąś postać częściej w ulubionym serialu ? 

Do napisania ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka