Strony

O krótkich momentach - #Blogmas3


Dzisiejszy dzień upłynął pod oznaką krótkich momentów celebracji. Tak szybko żyjemy a tak mało czasu spędzamy na życiu. Każdy kolejny dzień to nie jest przykry obowiązek w postaci pracy, szkoły, studiów, codziennych czynności, a okazja do nowych zdarzeń, przeżywania, zmian.
Dużo czasu zajęło mi  zrozumienie tego jak ważne jest cieszenie się każdym dniem. Wiecznie na coś czekałam, w głowie układałam sobie tysiące scenariuszy dni, które przyjdą za miesiąc czy za rok. Przez ciągłe oczekiwanie, traciłam codziennie to "dziś".
Może to i głupio zabrzmi ale wydaje mi się, że im starsza jestem tym szybciej czas ucieka mi przez palce. Zanim się obejrzę, tracę bezpowrotnie kolejne minuty.
Nie znaczy to jednak, że martwię się tym upływem czasu, chcę jedynie bardziej świadomie żyć.
 Nie wiemy przecież czy właśnie nie robimy czegoś po raz ostatni, może nigdy już nie powtórzy się taka okazja aby po prostu BYĆ.

Dziś spędziłam czas ze znajomymi ze studiów. Po zajęciach zjedliśmy razem posiłek i poszliśmy na Krainę Lodu 2. Niby to tylko zwykłe wyjście do kina a jednak dało mi poczucie dobrze przeżytego dnia. Nie każda czynność musi być pożyteczna, wystarczy, że dzięki niej czujemy się szczęśliwi.

Grudzień to najpiękniejszy miesiąc w roku, cieszmy się każdą minutą tego magicznego czasu i.... ŻYJMY💖🎄

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka