Strony

Grudzień!!!! #Blogmas2

Hej!!!!
Sama nie wierzę, że zaczęłam Blogmass. Trzymajcie za mnie kciuki abym wytrwała w postanowieniu i dobiła do 24 postów 😁 Zawsze chciałam zrobić coś takiego na moim blogu. Mam nadzieję, że dzięki tej serii uda mi się wrócić do regularności. Bardzo bym tego chciała.

Z czym kojarzy wam się grudzień ? Dla mnie to magiczny miesiąc pełen zadumy i wesołego odliczania do najpiękniejszego dnia w roku. Uwielbiam święta. Trochę wstyd się przyznać ale już od listopada słuchałam świątecznych piosenek. Lubię tę atmosferę, chłodne poranki, szukanie prezentów dla bliskich, dekorowanie domu i planowanie świąt.

Ten miesiąc zaczęłam wyjątkowo pracowicie, już od 8 byłam na nogach i pojechałam do fryzjera zmienić trochę fryzurę. Spędziłam tam wiele godzin ale było warto. Miło zacząć nowy miesiąc z nową energią. Mam wrażenie, że takie pozytywne nastawienie będzie mi towarzyszyło przez cały ten czas.

A wam z czym kojarzy się grudzień ? lubicie świąteczny klimat czy wręcz odwrotnie ?
Jak zwykle zachęcam was do komentowania :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka