Strony

Ciężki poranek i CL powraca #Blogmas5


Po imprezie, która skończyła się po północy ciężko jest wstać o 6 rano aby dotrzeć na zajęcia. Zwlekłam się jednak z łóżka i pokonałam mojego wewnętrznego lenia. Choć męczyłam się na angielskim to jednak później było już tylko lepiej. Kupiłam prezent dla koleżanki na urodziny i zjadłam śniadanie z koleżanką.
Pokonujmy nasze bariery i wykorzystujmy każdy moment do tworzenia nowych wspomnień :)

Dzisiaj moja szybka reakcja na nowe piosenki CL. TAK KRÓLOWA WRÓCIŁA I MA SIĘ ŚWIETNIE. Nawet nie wiecie jak cieszę się, że znów mogłam ją usłyszeć, przez chwilę myślałam, że to już chyba nigdy nie nastąpi.
Piosenki o których mówię to dwie z zapowiadanych SZEŚCIU nowych utworów. Kocham ich każdą sekundę i jak reszta ma być tak samo dobra to już nie mogę się doczekać.
Mam nadzieję że teraz kariera tej niesamowicie zdolnej baby ruszy do przodu i już nigdy nikt nie zamknie jej w piwnicy 😉
Zostawiam wam linki abyście sami mogli się przekonać jak dobre to jest i życzę miłego wieczoru💖




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka