Strony

Balsam do ust w przesłodkim opakowaniu ♥

Hej ^^

Dziś krótki post o małym cudeńku z biedronki.
Dorwałam produkt jakiś tydzień temu i zakochałam się w opakowaniu. Słodki różowy kotek...czy może być coś piękniejszego ? ^.^ Pudełko jest w miarę solidne, nie otwiera się samo.
Sam balsam w środku mnie nie powalił. To zwykła lekko barwiona na różowo wazelina.
Dodatkowo, balsam ma lekko gorzkawy smak więc nie każdemu może się to podobać. Ja nie jestem fanką takich kosmetyków >.<

Jednak wiem, że nie ma się nie wiadomo czego spodziewać po produkcie za nieco ponad 6 złotych. Produkt mimo wszystko może być ozdobą w naszej kosmetyczce, przecież możemy wykorzystać pudełeczko do innego balsamu lub pomadki ^.^


Testowałyście ten balsam ? Jakie są wasze odczucia ?
\

2 komentarze :

  1. ehh... dlaczego u mnie nie ma biedronki? :C tam takie cudne kosmetyki mozna spotkac i mega dobre maseczki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że w Biedrze sprzedają takie cudeńka <3 Nawet jeżeli sam produkt nie powala, to opakowanie jest boskie!
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka