Strony

★ Ulubieńcy maja ★

Witajcie kochani !

Został już niecały miesiąc do wakacji ! Piękna pogoda jest wszechobecna a ja już prawie wyrobiłam się ze szkolnymi obowiązkami :)
Już nie mogę doczekać się letniego wypoczynku !
Ale zanim totalnie pogrążę się w letnim lenistwie zapraszam na ulubieńców ^^


Piosenka miesiąca 
MONSTA X - All in 


Drama miesiąca
Another Miss Oh 


Nie powiem, trudno mi było przebrnąć przez pierwszy odcinek. Nasłuchałam się jednak tylu dobrych opinii, że w końcu się "poświęciłam". Drama mnie nie zawiodła. Romans opowiedziany inaczej.Produkcja pełna zwrotów akcji i humoru. Nigdy nie wiedziałam co się za chwilę stanie i to właśnie "zmuszało" mnie do oglądania kolejnych odcinków. 
O czym właściwie jest ta drama ? nie chciałabym psuć wam przyjemności z oglądania więc odeślę was do dramaqueen żeby obejrzeć i samemu się przekonać ! :D
Z niecierpliwością czekam na zakończenie tej dramy ^^ 



Teledysk miesiąca 

BTS- Fire 


Złośliwi doszukują się w tym teledysku podobieństw do BIGBANG a ja uważam że to po prostu fajna piosenka z fajnym mv ^^ Ekscytujące jest patrzeć jak BTS się rozwijają, doskonalą swój styl i cały czas idą do przodu :) 

Fire to energetyczny utwór z mocnym mv... czego chcieć więcej ?




Zaskoczenie miesiąca 
ZTAO & Wiz Khalifa - Hello Hello


Nie wiedziałam jak nazwać tą kategorie ale myślę,że zaskoczenie to najbardziej trafne określenie. Jestem naprawdę strasznie dumna z Tao i życzę mu więcej takich fajnych duetów !

Stylizacje idoli

Hyuna (4MINUTE)

Jessica

Tiffany

Seo In  Guk

 Hyejeong (AOA)

Twice 

Lee Jong Suk

Jinhwan (IKON)

Lay (EXO)

Sooyoung ( SNSD)





4 komentarze :

  1. Piąta stylizacja strasznie przypadła mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyuna bardzo ładnie wygląda <3
    ''Fire'' również mi się bardzo spodobało <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że ta drama "Another Miss Oh" przebija popularnością i oglądalnością "Cheese in the Trap". Chyba się na nią skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak słyszałam ^^ Jeśli przetrwa się pierwszy odcinek to drama jest naprawdę świetna :D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka