Strony

★ Ulubieńcy kwietnia ★

Nareszcie nadszedł maj !
Co prawda, nauki mam teraz całkiem sporo ale to normalne przed końcem roku. Zrobiło się już ciepło więc coraz częściej wychodzę na rolki ! ♥
Mam nadzieję, że maj minie równie szybko jak kwiecień i będę mogła zacząć odliczenie do wakacji ^^

Piosenka miesiąca 
Lycaon - Pierrot



Drama miesiąca
My Secret Hotel

Romans z morderstwem w tle... czy to może się udać ? 
Od samego początku ta drama wydawała mi się inna. Motyw zbrodni w przesłodzonym romansidle ? tak można by było pomyśleć patrząc na kategorie. Jednak My Secret Hotel to drama, która od razu wciąga i daje dużo do myślenia. Razem z bohaterami próbujemy znaleźć morderce krążącego po hotelu.
Jaką mroczną tajemnice kryje hotel "Secret" ? Kto jest zabójcą ?
W Czasie tego całego zamieszania między głównymi bohaterami rozkwita na nowo miłość o której prawie już zapomnieli. 
Więcej nie chcę zdradzać bo nie chcę psuć przyjemności z oglądania :D 
Jedno jest pewne, przy tej dramie nie będziecie się nudzić ! 





Teledysk miesiąca
Block B - Toy & Lee Hi - Hold my hand


Taaaak, znowu Block B, wiem że w tamtym miesiącu również się nimi zachwycałam. "Toy" ostatnio w ogóle nie chce mi wyjść z głowy więc aż zmusił mnie do wspomnienia o nim w ulubieńcach kwietnia. Co mi się podoba w mv do tego utworu ? ( o tym raczej powinnam pisać w tej kategorii xD) Kolorystyka, która idealnie pasuje do konceptu, wykonanie i pomysł na teledysk. Całość robi naprawdę świetne wrażenie.


Żeby nie było ,że ta kategoria to tylko Block B postanowiłam, że napiszę o jeszcze jednym teledysku, który zwrócił moją uwagę.
Powróciła Lee Hi i nie byłabym sobą gdybym nie doceniła chociaż jednego jej mv. Lee Hi słynie z tego że jest wręcz przesadnie słodka ( da się tak ? xD) jej teledyski również są strasznie słooodziaśne. Jednego czego na pewno nie można jej odmówić to ogromnego talentu. Jej głos jest wyjątkowy. Zajmijmy się  jednak teledyskiem. "Hold my hand" to piosenka do której teledysk wydano dwa miesiące temu. Lee Hi wygląda w nim świetnie. Jak zwykle jest pełna uroku osobistego i ...słodyczy.
W całym mv dominuje kolor różowy. Ten teledysk wyróżnia się zdecydowanie na tle tych, które do tej pory widziałam.





Stylizacje idoli 


Sungjong (INFINITE)

Jimin (AOA)

Lee Min Jung

Choa (AOA)

Jessica

B.I (iKON)

N (VIXX)

Victoria f(x)

Krystal f(x)


Leeteuk (Super Junior)


Duet miesiąca
Taeyang w Fantastic Duo


Świetny, genialny, wyjątkowy występ. Dwa świetne wokale, które sprawiły, że miałam gęsią skórkę.
Uwielbiam "EYES,NOSE,LIPS" od zawszę ale ten duet sprawił ,że pokochałam ten kawałek jeszcze bardziej. Podoba mi się głos dziewczyny występującej z Taeyangiem, sprawiła, że ten utwór nabrał zupełnie innego ale równie pięknego kształtu. 

Ulubiony kanał na youtube
Krzysztof Gonciarz


Gonciarz zaczął vlogować... znowu ! i to po polsku ^^ Uwielbiam jego vlogi ale też i inne projekty. Kanał o Japonii to jeden z moich ulubionych na yt. Fajnie zobaczyć życie w Japonii z codziennej perspektywy.
Link do kanału Gonciarza


Do napisania ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka