Strony

★ Ulubieńcy marca ★

Hej ^.^

Mamy już kwiecień ! Wiosenna pogoda coraz bardziej daje o sobie znać. Prawie codziennie możemy cieszyć się piękną słoneczną pogodą. W końcu można zmienić ubrania na lżejsze i pomyśleć o "odkopaniu" rolek ♥.

Piosenka miesiąca 
I am you, you are me 


Mówiłam już kiedyś że uwielbiam Zico ? nie ? to teraz mówię. Ta piosenka może nie przekonała mnie za pierwszym razem ale kiedy postanowiłam przesłuchać jej jeszcze raz to totalnie się w niej zakochałam. Kawał dobrej roboty ^^

Drama miesiąca
Moormi School 




Moorim School to szkolna drama z elementami fantastycznymi. Drama o tym, że w życiu ważne są zasady, poświęcenie, uczciwość i wiara. 
 Zachęcona dobrymi opiniami znajomych na temat tej dramy, postanowiłam poświęcić jej trochę czasu. To co mnie szczególnie zaciekawiło ( i przy okazji mile zaskoczyło) to niebanalna historia łącząca bohaterów. Połączone losy skrajnie różnych postaci; idol, syn bogacza, niezwykle odważna i pracowita córka niewidomego i córka dyrektora instytutu Moorim, jak zakończy się zderzenie tych światów ? Nie chcę wam zdradzać szczegółów ale serdecznie zachęcam do obejrzenia tej dramy ^^  





Teledysk miesiąca 
Block B - A Few Years Later & MAMAMOO - You're the best 


W tym miesiącu postanowiłam zrobić mały wyjątek i pokazać wam dwa teledyski które wpadły mi w oko. Jeden z nich pochodzi z końca lutego, natomiast drugi z końca marca. 

W tamtym miesiącu powrócili Block b z piękną, spokojną piosenką. Teledysk do piosenki " A Few Years Later " ma wyjątkowy klimat. Razem z piosenką tworzą coś na prawdę wartego uwagi. Czasami miło zobaczyć chłopców w innej, trochę delikatniejszej odsłonie :)





MAMAMOO to grupa bardzo utalentowanych dziewczyn. Na teledysk do piosenki " You're the best " trafiłam przypadkiem ale w pewien sposób mi się spodobał. Dziewczyny urzekły mnie swoim urokiem, delikatnością a zarazem humorem. W MV możemy podziwiać ciekawe stylizacje.





Stylizacje idoli 


Jung Eunji 


Tiffany

Dara (2NE1)

Seohyun (SNSD)

Jessica

Suga (BTS)

Yugyeom (GOT7)

G-Dragon (BIGBANG)


Książka
Charlotte Cho "Sekrety urody Koreanek"


Tutaj nie będę się rozpisywać bo już niedługo pojawi się oddzielny post o tej książce ♥

Kosmetyk
Paletka GO NUDE wibo ♥



Mój ulubiony kosmetyk już od jakiegoś czasu ^^ Jak dla mnie idealne, codzienne, ale i nie tylko, zestawienie kolorów. Cienie są dobrze napigmentowane i dobrze się blendują :) 
Warto spróbować, tym bardziej że cena nie jest za wysoka.


Do napisania ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka