Strony

Sekrety urody Koreanek ♥

Witajcie ^^

Tak jak obiecałam, dziś post o książce Charlotte Cho !
Często zastanawiałam się jaki jest sekret Koreańczyków na tak promienną i piękną cerę. Wydawało mi się, że jest to raczej nieosiągalne dla nas, Europejczyków. Wiedzy przede wszystkim dostarczał mi internet więc szukałam i czytałam wszystko co tylko wpadło mi w oczy. Myślałam jednak, że miło by było znaleźć miejsce w którym wszystko znajdowałoby się w jednym miejscu, poukładane w spójną całość. Gdy tylko dowiedziałam się o książce " Sekrety urody Koreanek " wiedziałam, że muszę ją mieć. To pierwszy tytuł o takiej tematyce na polskim rynku więc nie mogłam powstrzymać się przed naciśnięciem przycisku "kup" na stronie wydawnictwa.



"Sekrety urody Koreanek" to książka idealna dla tych którzy dopiero zaczynają przygodę z koreańską pielęgnacją ale to też książka dla tych, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę na ten temat.

Każdy rozdział opowiada o kolejnych ważnych kwestiach i etapach dbania o naszą skórę. Z każdym rozdziałem Charlotte i jej historia stają się nam bliższe, całkowicie znika dystans między autorem i czytelnikiem. Przypomina to bardziej monolog najlepszej przyjaciółki, która chce nam zdradzić urodowe sekrety.


 Książka składa się z 11 rozdziałów i 224 stron. Rozdziały są krótkie i napisane bardzo przystępnym językiem a to sprawia,że czyta się ją bardzo szybko.
Nie mogę nie wspomnieć o przepięknej oprawie graficznej tej książki. Wszystkie rysunki utrzymane są w różowo-czarnej kolorystyce.


Z "sekretów..." możemy dowiedzieć się też wiele o samym podejściu Koreańczyków do dbania o siebie. Charlotte oprowadza nas po tym świecie,który sama poznawała będąc już dorosłą kobietą.

( Zdjęcie zza kulis xD )

Charlotte przekonuje nas, że warto o siebie dbać w każdym wieku. Ważne jest też to jakich nawyków nabierzemy w młodości bo ma to wpływ na nas i na naszą skórę na całe życie. Autorka przekonuje nas także, że piękna cera Koreanek to nie zasługa genów a tego jak obchodzą się ze swoją skórą.

Książka Charlotte Cho daje motywację, porządnego kopa do działania: weź się za siebie ! to co zrobisz dziś i jak to zrobisz zaprocentuje w przyszłości.

Podsumowując. Książkę "Sekrety urody Koreanek" warto przeczytać ! :)

1 komentarz :

  1. Boże, wszyscy się zachwycają tą książką, że chyba sama ją sobie zamówię. ;P

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka