Strony

★ Ulubieńcy Lutego ★



Hej !

I znowu mam małe zaległości z ulubieńcami xD a wszystko dlatego, że nie zorientowałam się że mamy już marzec (brawo ja ! ) 
Jednak zabrałam się, piszę i jak zwykle postaram się wam przybliżyć moich ulubieńców ! Do dzieła :D




Piosenka miesiąca 

               miss A “I don't need a man(남자 없이 잘 살아)”



Drama miesiąca 
Cheese in the Trap 
Drame zaczęłam oglądać w ferie z kuzynką i muszę przyznać, że bardzo mile mnie zaskoczyła. Od początku do końca nie wiedziałam co może się wydarzyć i jak zmieniają się uczucia głównej bohaterki. Barwne,ciekawe postacie, niebanalny temat i nowi (wcześniej przeze mnie nie spotkani) aktorzy. Czego chcieć więcej ? 
Za dodatkowy plus mogę uznać też to,że drama totalnie pochłonęła moją kuzynkę, której naprawdę trudno przypasować z jakąkolwiek dramą. 
Cheese in the Trap warto zobaczyć ^^



Teledysk miesiąca
Taemin - Press Your Number

Teledysk jak i piosenka(która strasznie wpada w ucho) wyróżniają się. MV od SM ostatnio są coraz lepsze (brawo) nie spotykamy już tak często teledysków kręconych w zamkniętych pomieszczeniach co jest zdecydowanie pozytywne. MV jest inne, niepowtarzalne i kwestia wizualna jest tu bardzo dopracowana. Taemin w każdej stylizacji wygląda świetnie (o zgrozo... nawet w tej porwanej kurtce).




Cover miesiąca 
Adele - Hello w wykonaniu Hyolyn (SISTAR)


Gdy tylko zobaczyłam ten cover wiedziałam,że musi być w ulubieńcach ^^ Hyolyn ma piękny głos i wielki talent więc wcale nie zdziwiłam się że zmierzyła się z piosenką Adel, co więcej wyszło jej to GENIALNIE !  Proszę o więcej takich coverów ♥

Stylizacje idoli

Chen (EXO)


Sehun (EXO)
Seulgi (Red Velvet)

Yoona (SNSD)

SoHyun (4Minute)

Jessica

Jimin (BTS)

I to by było na tyle ! 
Do napisania ♥ 

2 komentarze :

  1. Moja koleżanka też uwielbia "Cheese in the trap". Zastanawiałam się właśnie, czy by sobie tego nie obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd Ty masz czas na te wszystkie dramy? XD stylizacje jak zwykle niesamowite ♡

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka