Strony

TAG WOULD YOU RATHER [KPOP EDITION] ♥

Hejo ^^

Dziś kpopowy tag, z którym zetknęłam się po raz pierwszy na blogu Dia-chan no Wonderland.
Tag stworzony został przez autorkę bloga Xiao's Asian Journey ^^
Serdecznie zapraszam do przeczytania ich postów ^.^
Nie przedłużając, zabierzmy się za pytania ! :D

Wolałabyś być w zespole czy zostać solowym artystą ?

Zdecydowanie wolałabym być w zespole ^^ Myślę,że mimo wszystko w grupie jest raźniej :)




Wolałabyś być w zespole, w którym jest poniżej 5 członków czy, w zespole, w którym jest powyżej 5 członków ?

Nie ma to dla mnie większego znaczenia... ale jeśli miałabym już wybierać to chyba wolałabym być w zespole, w którym jest poniżej 5 lub 5 członków.Wydaje mi się ,że w takich grupach jest większy kontakt między członkami.


Wolałbyś należeć do SM, YG, JYP lub do innej mniejsze wytwórni?

Interesuję się k-popem wystarczająco długo żeby wiedzieć,że nie ma wytwórni idealnej. Każda wytwórnia ma swoje małe lub większe przewinienia.
Wybrałabym YG, czemu ? bo mam wrażenie,że mimo wszystko dba o swoich artystów i ma z nimi dobry kontakt.


Wolałbyś być tancerzem, wokalem czy raperem?

Raperem albo wokalem... z moim poczuciem rytmu mam słabe szanse na bycie dobrym tancerzem xD (*h5* Chen xD )

Wolałbyś mieć koncept słodki czy sexy? 

Słodki, ociekający brokatem i tęczą koncept to coś dla mnie xD




Wolałbyś być w zespole liderem, maknae czy visualem?

hmm... maknae ^^


Wolałbyś należeć do zespołu, który składa się tylko z dziewczyn\chłopaków czy do mieszanego?

Wolałabym należeć do zespołu, który składa się tylko z dziewczyn, chociaż bycie w mieszanej grupie też mogłoby być fajne :)




Nominuje każdego, kto ma ochotę odpowiedzieć na pytania z tego tagu ^^ ♥


Do napisania ♥♥♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka