Strony

Zespoły rookie z wielkim potencjałem

Hej :) 

Jak wam mija poniedziałek ? Mi, trudno było zwlec się rano z łóżka -.- Na szczęście, miałam dziś mało lekcji.Przed czternastą byłam już w domu ^^
Jesteśmy już po gali MMA ( Melon Music Awards), która odbyła się w ubiegłą sobotę. Jakie są wasze wrażenia ? Czy zespoły zasłużyły na nagrody ? czy wasi kandydaci zostali wyróżnieni ?
Ja osobiście jestem strasznie dumna z BIGBANG ^^

Skoro, czas gali kpopowych się już zajczął, postanowiłam napisać kilka słów o zespołach rookie które szczególnie zwróciły moją uwagę.


iKON


iKon to zespół stworzony przez YG Ent. Zespół,na który czekał chyba każdy, kto interesuje się        k-popem. Długie oczekiwanie niosło za sobą coraz większe oczekiwania. Głosy co do powodzenia, są podzielone, jednak nie można odmówić chłopcom talentu i charyzmy. 


iKon - Rhythm Ta 

Monsta X


O tej grupie słyszałam już dość sporo a ich występ na gali MMA zrobił na mnie ogromne wrażenie. Jestem naprawdę ciekawa ich kolejnych comebacków ^^ 


Monsta X - Hero 

występ z MMA

N.Flaying


Piosenka "Awesome" wkręciła mi się na tyle, że zapewniła chłopcom miejsce w tym poście. Jak dla mnie,za mało jest występów w k-popie gdzie możemy na scenie zobaczyć instrumenty. Występy N.Flaying to naprawdę miła odmiana ^^

N.Flaying - Awsome 

OH MY GIRL

Ja naprawdę nie znam się na girlsbandach ;-; Jednak stwierdziłam, że muszę wybrać chociaż jeden zespół żeński do tego zestawienia. I tak obejrzałam m/v dziewczyn do piosenki CLOSER. Zaciekawił mnie motyw tego teledysku i to, że z tej piosenki mimo wsztstko bije jakiś dziwny spokój. Podsumowując, dziewczyny są zdolne, ładne i może jeszcze nie wyróżniają się tak na tle innych słodkich grup ale może kiedyś ich talent zostanie doceniony. 


OH MY GIRL - Closer 

OH MY GIRL - Cupid


A jakie są wasze typy odnośnie zespołów rookie ? 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka