Strony

Pomidorowa maska kolagenowa :O

Hej !

Tak jak mówiłam w czasie mojej dłuuugiej nieobecności testowałam mnóstwo maseczek. Zmagania z moją cerą dalej trwają więc nie mogę składać broni i zaprzestać testowania czegoś co w końcu mi pomoże >.<.
Ostatnio będąc w hebe zauważyłam nową serie maseczek firmy PUREDERM, marka ta jest mi znana i używałam już przynajmniej kilku jej produktów m.in bajecznego peelingu enzymatycznego.
PUREDERM to koreańska marka kosmetyczna.

Maseczka w regularnej cenie w drogerii hebe kosztuje 8.99 więc to nie jest jakaś strasznie wysoka cena jak na maseczki w płachcie. Oczywiście w hebe możemy dostać też maseczki w płachcie LOMI LOMI za 4.99 o których pisałam już jakiś czas temu KLIK 
Oprócz pomidorowej maseczki w serii znajdują się też maski m.in kokosowe, awokado, Green Tea i miód.

Producent na opakowaniu obiecuje odmłodzenie, oczyszczenie naszej skóry a ponadto ma być ona miękka, błyszcząca i nawilżona.
Brzmi świetnie nie sądzicie ? Po ok. 20 minutach możemy mieć cerę jak niemowlak XD

Jak produkt sprawdził się u mnie ?

Tę maseczkę mogę opisać krótko, a mianowicie SZAŁU NIE MA.
Efekt naprawdę mizerny. Skóra ani nie była zbyt miękka ani nawilżona. Jedyne co może się w miarę zgadzać to to ,że była błyszcząca ale w taki sposób którego nienawidzę. Efekt przetłuszczonej cery to nie jest to co każda dziewczyna chciałaby uzyskać na swojej buźce.
Ale są oczywiście jakieś plusy (jednak). Maseczka jest dobrze nasączona i wykrojona w taki sposób, że bardzo ładnie przylega po nałożeniu.Produkt ten też ładnie pachnie.
Uważam jednak że to wciąż za mało aby kupić maseczkę pomidorową ponownie.

Dajcie znać czy testowałyście tą maseczkę a jeśli tak to jakie są wasze odczucia z nią związane ?

Miłego wieczoru i do następnego ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka